- LIVRARE
Livrarea este realizata prin intermediul firmei partener Sameday Courier, in termen de 24-48h de la plasarea comenzilor luni-vineri (pana in ora 12:00). Comenzile plasate in zilele de weekend sau sarbatori legale se vor trimite in prima zi lucratoare.
- RETUR
Contacteaza CarPlace despre intentia de retur via e-mail, mesaj sau contact telefonic, in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Specifica numarule de comanda si produsele pe care vrei sa le returnezi. Pentru rambursarea contravalorii returului poti opta pentru un voucher valoric pe care il poti folosi pe carplace.ro sau transfer bancar.
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Pentru exprima intentia de retur clientul trebuie sa contactateze CarPlace (e-mail, mesaj sau telefon)
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Nu se accepta retururi prin Posta Romana sau cu ramburs. Daca clientul opteaza sa transmita returul prin firma de curier partenera CarPlace costul de transport pentru retur este de 20 lei pentru primul kilogram. Costul exact de transport va fi comunicat dupa ridicarea coletului/cantarire.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Produsele returnate trebuie sa respecte valorile initiale inscrise pe ambalaj. Nu se accepta retur produsele care au fost folosite deja si care nu mai pot fi repuse in vanzare.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014. La primirea returului se vor evalua produsele, primite de catre un reprezentant CarPlace, iar acesta va instiinta clientul cu privire la rezultatul raportului de conformitate.
In conformitate cu legea in vigoare, CarPlace isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. In cazul in care se returneaza comanda integral si s-a oferit produs cadou clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului/lor in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data receptionarii returului.
In cazul platii cu cardul se retine 2% din valoarea platita pentru cheltuielile de rambursare.